mércores, 25 de marzo de 2020

Debuxamos paso a paso con Leandro Lamas


Esta semana estáseme pasando voando, xa é mércores! É que non hai mellor cousa que estar activo e entretido, aínda que sexa na casa!

Hoxe tráiovos unha proposta do pintor Leandro Lamas. Eu son unha gran admiradora súa, paréceme incríble o selo de identidade que ten, como fai que sexas  capaz de recoñecer sen ningunha dúbida calquera das súas obras, sexa un cadro, un mural, un libro ilustrado ou un bolso de Cabuxa! Anímovos a que investiguedes un pouquiño sobre quen é Leandro Lamas, sorprenderavos todo o que fai!

Na súa páxina de facebook, está axudando a que pasemos máis entretidos estes días e achegarnos á súa arte colgando como facer un debuxo del paso a paso. A min pareceume unha idea fabulosa para que fora o traballo de plástica para estes días de varios cursos do cole. Así que entre un compañeiro e eu eu démoslle forma a ver como podiamos achegalo aos nenos e nenas, e teñen ata o venres para facelo! De seguro que o van facer xenial!

Así que non hai escusa dicindo que non sabes debuxar!! Asegúrovos que eu son unha debuxante pésima, e non saiu tan mal, non?  Deixade voar a vosa imaxinación e engadídelle os detalles que queirades!! E unha última cousa, no cadrado que hai apoiado no sofá deberedes poñer a portada dun disco que vos guste...adivináchedes a miña??

Ánimo artistas! 


Leando Lamas Paso a Paso

Ningún comentario:

Publicar un comentario